La CUP de Santa Maria de Palautordera denunciem els grups municipals del PSC, ICV i GdP per vulneració del Règim Electoral General.

La CUP considera que la difusió d'aquesta mena de propaganda a més de ser èticament reprovable i de demostrar la manca de cultura democràtica del Govern palauenc, no és legal fins acabat el procés electoral, ja que la llei prohibeix qualsevol acte organitzat o finançat, directament o indirectament, pels poders públics que utilitzi imatges o expressions coincidents o similars a les utilitzades en les seves pròpies campanyes per alguna de les entitats polítiques concurrents a les eleccions. Des de la Candidatura d’Unitat Popular lamentem també la manca de sensibilitat social d’unes forces de Govern que, en uns moments de profunda crisi econòmica i de malestar produït per les retallades, dediquen molt de temps i recursos a pràctiques publicitàries autocomplaents i del tot innecessàries.

A més, la CUP denuncia públicament el contingut del pamflet del Govern per considerar-lo fals, mancat de rigor i tergiversador de la realitat. El fulletó afirma en portada que el POUM ja ha estat aprovat, quan aquesta aprovació depèn encara de la inclusió obligada d’un gran nombre de preceptes tal com reclama la Comissió d’Urbanisme. Entre les modificacions a realitzar destaquem, que coincidint amb les al·legacions presentades per 625 veïns i 5 entitats de Palau la Comissió d’Urbanisme defineix el creixement a Moixerigues com a no prioritari, donada la situació allunyada del nucli urbà d’aquest sector; que la 2a fase del polígon, que suposaria enderrocar Can Guinyau,  encara no està considerada com a urbanitzable; també reclama que es redueixi el nombre d'habitatges planificats a tots 2 àmbits de Can Balada i detecta, així mateix, a l’entorn de la urbanització de Can Sala la qualificació com a urbans d’uns sòls provinents de sòl no urbanitzable.