La CUP de Palau inaugurem local al centre del poble.

Amb l'obertura d'aquest espai, des de la CUP reiterem el nostre compromís amb la màxima de que “la democràcia ha de ser molt més que votar una vegada cada 4 anys”. El local pretén esdevenir una eina per a ser utilitzada per tots aquells veïns i entitats que vulguin fer avançar Palau cap una vila més democràtica, més sostenible i més justa, avançant així cap a la Unitat Popular. Alhora, l'espai vol ser un lloc físic al centre de la vila, per proporcionar informació transparent als veïns.

Els actes d'inauguració van tenir lloc durant tot el dissabte. Pel matí, molts veïns i veïnes van visitar el local, en el que hi havia una exposició de la feina feta durant aquest any de vida de la CUP de Palau. Molts veïns van revisar les mocions presentades i la feina institucional, repassar tots els actes realitzats, conèixer de primera mà la feina que estan fent els diferents grups de treball i llegir el nou Vilacup que acabem d'editar. Sobre les 12 del migdia es va celebrar un brindis per la feina feta i la que queda per fer. També durant tot el matí es van recollir firmes en suport a l'escola en català i per la ILP que està portant endavant la PAH (plataforma d'afectats per la hipoteca).A les 18:30 de la tarda es van re-emprendre els actes d'inauguració. Es va llegir un manifest polític i posteriorment, el mig centenar d'assistents, van poder escoltar l'actuació del quartet Estel Roig, que va interpretar versions d'Ovidi Montllor, Lluís Llach i d'altres cantautors.Aprofitem per recordar que tothom qui ho vulgui, pot trobar-nos en el local els primers divendres de mes de 17h. a 19h., i els tercers dissabtes de mes de 10h. a 13h.