El nou Vilacup se centra en les mobilitzacions del Baix Montseny

Us presentem l'últim Vilacup, el número 18, aquesta vegada centrat en les diferents mobilitzacions que s'han cuit i es couen encara al Baix Montseny: el gasoducte que havia d'unir Algèria i Europa però que finalment s'ha aturat i ha trinxat inútilment el territori; la vaga general del 29M passat i els joves detinguts del Baix Montseny, i la tasca de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca, que cada 15 dies es reuneix a la plaça de la Vila de Sant Celoni per assessorar les persones afectades, lluitar pel lloguer social i recollir signatures per aconseguir la dació en pagament.

A més a més, un article sobre l'amnistia fiscal, les últimes novetats de Palau, Sant Esteve i Sant Celoni, i una entrevista a Maria Calvo i Xavier Alfaras, voluntaris de Càritas, que ens expliquen la realitat amb què es troben cada dia i la necessitat d'aquest servei, tenint en compte 'la distància existent entre l'àmbit públic i el comunitari', diuen.