Acte d'inici de campanya a Palautordera

Les CUP de Santa Maria i Sant Esteve de Palautordera van celebrar diumenge al matí l'acte de presentació de la candidatura CUP-Alternativa d'Esquerres a la plaça de l'Església de Sant Esteve de Palautordera.

Prop de cent persones van assistir a l'acte que es va iniciar amb una lectura de poemes de Bertolt Brecht i de Joan Salvat Papasseit a càrrec de Francesc Lucchetti, actor, guionista indignat i candidat a les llistes per Barcelona. L'actor va destacar que la de 'la CUP és una candidatura jove que ve de lluny' i va apel·lar a la memòria històrica fent una analogia entre l'etapa actual i les acaballes de la dictadura franquista.

Tot seguit Cesc Freixas, número 10 a les llistes per Barcelona, membre del col·lectiu de cançó de protesta als Països Catalans, va amenitzar l'acte amb unes cançons i una breu intervenció en la que va fer una crida a votar per la CUP-Alternativa d'Esquerres i a 'continuar treballant més enllà del 25 de novembre per l'alliberament social i nacional dels Països Catalans des del carrer i les institucions'.

En representació de la CUP de Palau, Jordi Pueyo va destacar la coincidència dels objectius que han dut a presentar-se la CUP-Alternativa d'Esquerres amb el que, tot just farà 2 anys, va dur a presentar la candidatura a Palautordera, aconseguir un millor accés a la informació i ser un altaveu per als moviments socials, l'esquerra independentista i en aquest cas per a les candidatures municipalistes transformadores. Va afirmar que 'el millor aval que té la CUP és la feina feta per les seves assemblees locals, regidores i regidors'.

La intervenció de Georgina Rieradevall, número 2 a les llistes per Barcelona, va centrar-se en una descripció dels valors de la CUP, destacant que 'som una formació que entén la política com un fet quotidià no professionalitzat, no entenem la política com un instrument d'enriquiment personal, som gent del poble i no polítics professionals i per aquest motiu els nostres representants ho seran només per una legislatura i en cas que sortim escollits no duplicarem càrrecs ni a les institucions, ni a la CUP'.

Tot esperant que aquesta informació sigui del vostre interès,
salutacions cordials,

CUP Territorial Vallès Oriental i Baix Montseny